ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 資料タイプ
  2. 紀要論文
  1. 学術出版物タイトル(学内)
  2. 和歌山大学教育学部紀要. 教育科学
  3. 68-2

中学校体育におけるハードル走単元での学びの検証 : 協調学習実践校でのICT機器による課題提示と問題解決場面を設定して

https://doi.org/10.19002/AN00257966.68(2).1
https://doi.org/10.19002/AN00257966.68(2).1
83bc26bc-e6dc-423f-a4a4-70cc636b23ac
名前 / ファイル ライセンス アクション
AN00257966.68(2).1.pdf AN00257966.68(2).1.pdf (4.8 MB)
Item type 共通タイプ(1)
公開日 2024-11-11
タイトル
タイトル 中学校体育におけるハードル走単元での学びの検証 : 協調学習実践校でのICT機器による課題提示と問題解決場面を設定して
言語 ja
タイトル
タイトル Verification of Learning Outcomes at Hurdle Run Unit in Junior High School Physical Education Classes
言語 en
作成者 村瀬, 浩二

× 村瀬, 浩二

研究者総覧 100000598_ja.html
researchmap read0144017

ja 村瀬, 浩二
教育学部

en MURASE, Koji
Faculty of Education

ja-Kana ムラセ, コウジ

Search repository
橋本, 大地

× 橋本, 大地

ja 橋本, 大地

Search repository
池田, 拓人

× 池田, 拓人

研究者総覧 100000635_ja.html
researchmap read0115529

ja 池田, 拓人
教育学部

en IKEDA, Takuto
Faculty of Education

ja-Kana イケダ, タクト

Search repository
内容記述
内容記述タイプ Abstract
内容記述 The purpose of this study is to verify the leaning outcomes at hurdle run unit using ICT devices in a junior high school that practice collaborative learning.As a result, three factors of the Industry Scale for Physical Education classes (Discovery of challenge, Initial remark, and Conscientiousness) were significantly increased. Also more than half of students written out on the learning cards about “form”. This result indicate that this hurdle unit which using ICT devices promoted student’s autonomy.
言語 en
出版者
出版者 和歌山大学教育学部
言語 ja
言語
言語 jpn
item_1725499675744
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
ID登録
ID登録 10.19002/AN00257966.68(2).1
ID登録タイプ JaLC
収録物識別子
収録物識別子タイプ PISSN
収録物識別子 13425331
収録物識別子
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN00257966
書誌情報 ja : 和歌山大学教育学部紀要. 教育科学
en : Bulletin of the Faculty of Education, Wakayama University. Educational science

巻 68, 号 2, p. 1-6, 発行日 2018-02-23
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2024-11-21 07:12:01.749112
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3