WEKO3
アイテム
日本・インドネシア間におけるCOIL型授業の実践と課題
https://doi.org/10.19002/AA12815903.2.108
https://doi.org/10.19002/AA12815903.2.1087af34746-d1bd-481e-b555-cf8b66efe98d
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 共通タイプ(1) | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2024-11-11 | |||||||||||
タイトル | ||||||||||||
タイトル | 日本・インドネシア間におけるCOIL型授業の実践と課題 | |||||||||||
言語 | ja | |||||||||||
その他のタイトル | ||||||||||||
その他のタイトル | The Practices and Issues of Collaborative Online International Learning (COIL) Between Japan and Indonesia | |||||||||||
言語 | en | |||||||||||
作成者 |
藤山, 一郎
× 藤山, 一郎
研究者総覧
100000791_ja.html
|
|||||||||||
主題 | ||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | 高等教育 | |||||||||||
主題 | ||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | オンライン学習 | |||||||||||
主題 | ||||||||||||
言語 | en | |||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | COIL | |||||||||||
主題 | ||||||||||||
言語 | en | |||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | ICT | |||||||||||
主題 | ||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | 持続可能な開発目標 | |||||||||||
主題 | ||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | インドネシア | |||||||||||
主題 | ||||||||||||
言語 | en | |||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | Higher Education | |||||||||||
主題 | ||||||||||||
言語 | en | |||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | Online Learning | |||||||||||
主題 | ||||||||||||
言語 | en | |||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | COIL | |||||||||||
主題 | ||||||||||||
言語 | en | |||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | ICT | |||||||||||
主題 | ||||||||||||
言語 | en | |||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | SDGs | |||||||||||
主題 | ||||||||||||
言語 | en | |||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | Indonesia | |||||||||||
内容記述 | ||||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||||
内容記述 | COIL is one of the online international collaborative learning models that started at New York State University (SUNY) in 2006. Currently, due to the pandemic of COVID-19, it is not possible to implement programs that send students abroad. Therefore, COIL is attracting attention as an alternative educational means to onsite-type international education programs. The purpose of this paper is to present an overview of the COIL-type classes that the author is conducting with BINUS University in Indonesia in the second semester of the 2020 academic year, and the issues that have become apparent during the implementation. | |||||||||||
言語 | en | |||||||||||
出版者 | ||||||||||||
出版者 | 和歌山大学クロスカル教育機構 | |||||||||||
言語 | ja | |||||||||||
言語 | ||||||||||||
言語 | jpn | |||||||||||
item_1725499675744 | ||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||
記事種別 | ||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||
値 | 実践報告 | |||||||||||
出版タイプ | ||||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||||
ID登録 | ||||||||||||
ID登録 | 10.19002/AA12815903.2.108 | |||||||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||||||
関連情報 | ||||||||||||
識別子タイプ | PISSN | |||||||||||
関連識別子 | 24336130 | |||||||||||
関連情報 | ||||||||||||
識別子タイプ | NCID | |||||||||||
関連識別子 | AA12815903 | |||||||||||
書誌情報 |
ja : 和歌山大学クロスカル教育機構研究紀要 en : Bulletin of Organization for Cross-Curricular and Cross-Disciplinary Education 巻 2, p. 108-118, 発行日 2021-03-25 |