WEKO3
アイテム
Service innovation as a form of Omotenashi at tourism destinations : A case study of Shirahama, Wakayama prefecture
https://doi.org/10.19002/0002006796
https://doi.org/10.19002/0002006796a038f5a6-7f7a-4dbb-a2ae-35feec3b163d
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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![]() |
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Item type | 共通タイプ(1) | |||||||||||||||||
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公開日 | 2025-04-22 | |||||||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||||||
タイトル | Service innovation as a form of Omotenashi at tourism destinations : A case study of Shirahama, Wakayama prefecture | |||||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||||||
作成者 |
佐野, 楓
× 佐野, 楓
WEKO
65
× 八島, 雄士
WEKO
170
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アクセス権 | ||||||||||||||||||
アクセス権 | open access | |||||||||||||||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||||||||||||||
主題 | ||||||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||||||
主題 | Service innovation | |||||||||||||||||
主題 | ||||||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||||||
主題 | Facial recognition | |||||||||||||||||
主題 | ||||||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||||||
主題 | Robot | |||||||||||||||||
主題 | ||||||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||||||
主題 | Omotenashi | |||||||||||||||||
主題 | ||||||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||||||
主題 | Shirahama | |||||||||||||||||
内容記述 | ||||||||||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||||||||||
内容記述 | Service innovation has supported the development of the tourism industry for decades. Recently, an increasing number of destinations have applied smart technology to enhance tourists’ travel experiences. This study focuses on how service innovation can be a form of Omotenashi at a tourist destination using Shirahama as a case study. The findings indicate that tourists’ willingness to use such innovations is essential to the success of these initiatives and that the empathy provided by human employees can increase customer satisfaction with the robots used in service. This study offers a broad understanding of the proper use of new technologies at tourist destinations. | |||||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||||||
出版者 | ||||||||||||||||||
出版者 | Center for Tourism Research, Wakayama University | |||||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||||||
出版者 | ||||||||||||||||||
出版者 | 和歌山大学国際観光学研究センター | |||||||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||||||
言語 | ||||||||||||||||||
言語 | eng | |||||||||||||||||
item_1725499675744 | ||||||||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||||||||
出版タイプ | ||||||||||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||||||||||
ID登録 | ||||||||||||||||||
ID登録 | 10.19002/0002006796 | |||||||||||||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||||||||||||
収録物識別子 | ||||||||||||||||||
収録物識別子タイプ | EISSN | |||||||||||||||||
収録物識別子 | 24363839 | |||||||||||||||||
収録物識別子 | ||||||||||||||||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||||||||||||||
収録物識別子 | 2436892X | |||||||||||||||||
書誌情報 |
en : Wakayama Tourism Review 巻 6, p. 7-10, ページ数 4, 発行日 2025-03-01 |