ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 資料タイプ
  2. 紀要論文
  1. 学術出版物タイトル(学内)
  2. Wakayama Tourism Review
  3. 6

A reflective journey through Teaching Tourism : Values-based education for transformative learning

https://doi.org/10.19002/0002006803
https://doi.org/10.19002/0002006803
6f978eee-ea34-4d54-b431-038f7290c875
名前 / ファイル ライセンス アクション
24363839.6.33.pdf 24363839.6.33.pdf (540 KB)
Item type 共通タイプ(1)
公開日 2025-04-24
タイトル
タイトル A reflective journey through Teaching Tourism : Values-based education for transformative learning
言語 en
作成者 柴本, 百合香

× 柴本, 百合香

WEKO 80
研究者総覧 100000838_ja.html
researchmap yurikas

ja 柴本, 百合香
和歌山大学

en SHIBAMOTO, Yurika
Wakayama University

ja-Kana シバモト, ユリカ

Search repository
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 Tourism education
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 Values-based education
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 Transformative learning
主題
言語 en
主題Scheme Other
主題 Reflective topical autobiography
内容記述
内容記述タイプ Abstract
内容記述 Tourism education plays an increasingly vital role in a world where tourism has matured into a complex global phenomenon. This brief report explores values-based teaching and learning in tourism through a reflective autobiography of the author’s experiences in the workshop “Teaching Tourism – Values-Based Transformative Learning Experiences” at Hokkaido University. Key findings for implementing values-based tourism education highlight three essential points. First, tourism educators must critically reflect on their beliefs to identify their values and positions. Second, fostering dialogue among students is crucial for developing diverse perspectives, with educators facilitating discussions thoughtfully to explore differing viewpoints. Finally, educators, as collaborative learners, should create open and inclusive classroom environments by incorporating creative learning approaches. These findings aim to enhance both teaching and learning in tourism, preparing students to navigate tourism’s complexities and contribute meaningfully to society.
言語 en
出版者
出版者 Center for Tourism Research, Wakayama University
言語 en
出版者
出版者 和歌山大学国際観光学研究センター
言語 ja
言語
言語 eng
item_1725499675744
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
ID登録
ID登録 10.19002/0002006803
ID登録タイプ JaLC
収録物識別子
収録物識別子タイプ EISSN
収録物識別子 24363839
収録物識別子
収録物識別子タイプ PISSN
収録物識別子 2436892X
書誌情報 en : Wakayama Tourism Review

巻 6, p. 33-35, ページ数 3, 発行日 2025-03-01
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-04-24 04:15:12.738117
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3